На всі товари, куплені в нашому магазині, поширюється дія Закону України "Про захист прав споживачів". Ви можете повернути товар протягом 14 днів з моменту покупки, якщо на ньому немає явних слідів експлуатації, а також присутня заводська комплектація і упаковка.

Гарантійні терміни для окремих категорій товарів:

чохли, накладки, бампери, футляри - 30 днів з моменту придбання

навушники та стерео-гарнітури - 3 місяці

карти пам'яті та флеш-накопичувачі - 12 місяців

додаткові зовнішні акумулятори - 3 місяці

(Акумулятори фірми Romoss - 12 місяців)

Гарантія на захисні плівки, а також скла анулюється при відклеюванні захисного шару!

Процедура повернення товару

1. Повернення товару належної якості.

У разі, якщо вам не підійшов колір товару або ж товар не підійшов за яким-небудь інших причин, не пов'язаних із заводським браком, Ви можете повернути його з відшкодуванням повної його вартості або обміняти на будь-який інший аксесуар з урахуванням різниці в ціні протягом 14 днів з моменту придбання.

ВАЖЛИВО! Послуги за доставку в такому випадку оплачуються покупцем!

1.1 Повернення в будь-якому іншому регіоні України: Для повернення товару в інших регіонах України покупцеві необхідно зв'язатися з нами по одному з телефонів, зазначених на сайті і здійснити відправку повернення на склад №122 «Нової Пошти» за адресою: м Одеса, ул.Столбовая , 28.

Повернення здійснюється за рахунок покупця за тарифом перевізника (всі дані для заповнення декларації будуть надані менеджерами нашого call-центру). Повернення грошей буде здійснений після доставки товару в магазин і перевірки на предмет наявності дефектів і пошкоджень.

1.2 Повернення в Одесі: Спосіб №1. Повернення допомогою Нової Пошти. Для повернення товару через Нову Пошту покупцеві необхідно: зв'язатися з нами по одному з телефонів, зазначених на сайті і здійснити відправку повернення на склад №122 «Нової Пошти» за адресою: м Одеса, ул.Столбовая, 28.

Спосіб №2. Скористатися послугами нашого кур'єра. В такому випадку повернення здійснюється за рахунок покупця, включаючи транспортні витрати на виклик кур'єра (45 грн) і доставку товару на основний склад.

Обмін товару на інший товар

Для того, щоб обміняти товар на інший, необхідно:

Повернути придбаний товар одним з вищеописаних способів. Після того, як товар буде доставлений на склад і перевірений, менеджери call-центру зв'яжуться з Вами і погодять умови доставки товару, який був обраний на обмін. В такому випадку отримати товар за допомогою таких дій:

через службу "Нова Пошта" (доставка за рахунок покупця)

кур'єром по Києву і Одесі (доставка за рахунок покупця)

2. Повернення товару неналежної якості

У разі, якщо товар виявився бракованим, покупець може повернути його протягом 14 днів з моменту отримання, скориставшись одним з вищеописаних способів. Для того, щоб Вам було простіше визначити, чи є проблема в чохлі браком, який буде компенсований виробником, інформуємо Вас, про те, що браком є:

  • нерівні шви
  • відсутність елементів / запчастин
  • нерівні функціональні вирізи
  • невідповідність моделі
  • дефекти виробництва (елементи, вирізи (або їх відсутність), які заважають коректному користування пристроєм)
  • пошкодження / розрив / злам на вигині - як правило він гладкий і має рівні краї
  • ушкодження, які зажадають більш тривалої експертизи і, швидше за все, не будуть визнані браком виробником:
  • поява подряпин / потертостей в ході експлуатації
  • проблеми в зв'язку з самостійної модифікацією аксесуара
  • ушкодження внаслідок падіння
  • забруднення

Товар не вважається браком, якщо: аксесуар в нетоварному вигляді, має явні дефекти і пошкодження, які видно навіть на фото; захисні скла і плівки, які вже наклеєні, і повністю підходять по габаритам, не мають заводських дефектів (в тому випадку, якщо поклейка проводилася покупцем самостійно, а не в одному з фірмових магазинів), товар придбаний у іншого продавця.

Перед відправкою товару на експертизу, потрібно узгодження і первинна рекламація товару виробнику, для цього покупець повинен надіслати фотографію, на якому чітко видно факт браку. Відправляти фотографії необхідно в наш відділ якості за адресою [email protected]  з темою "БРАК" НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ "".

У листі не забудьте, будь ласка, вказати свій контактний номер телефону та номер замовлення (якщо він був дан при оформленні замовлення)! Після того, як товар буде отримано, комісія протягом 14 робочих днів з моменту отримання проведе експертизу, на основі якої буде прийматися рішення про подальші дії: повернення товару покупцеві, обмін або повернення грошей. У разі підтвердження комісією бракованого товару, покупець має право: обміняти дефектний товар на аналогічний товар, обміняти товар на будь-який інший з урахуванням різниці в ціні, отримати гроші в повному розмірі включаючи витрати на доставку (протягом 5 робочих днів).

Зверніть увагу! Всі витрати на доставку здійснюються за рахунок покупця. У разі, якщо виробник не буде підтверджений факт шлюбу, витрати на доставку товару на експертизу і зворотну доставку не компенсуються! Якщо Ви не впевнені в тому, що аксесуар не піддавався зовнішнім механічним пошкодження, наш інтернет-магазин завжди піде Вам на зустріч і запропонує максимально-можливу знижку на альтернативний аксесуар, але за Вашим бажанням товар може бути відправлений на експертизу.